Pages

Bulan Cinta ..?


Hello..
Sihat? Alhamdulillah .. ;)

'BULAN CINTA' ..?
Apakah..?

okeh2..
jgn fikir bukan2 lah..
aku? cinta?
jauh lagi woii.. ~

Sebenarnya..
macam ni ceritanya..

dalam bulan SEPTEMBER yang baru je masuk 4 hari ni..
 dah bermacam2 kisah cinta aku dengar..
yang nak dijodohkan,
yang nak dinikahkan..,
yang...
Ahhh..!
macam2 lah..
*bikin kepalaku sakit

apa?
jeles..?
Eh.. please lah okay..
aku? jeles?:icononionfacepalmplz:
korang tgh buat lawak antarabangsa ke?
ceh.. -,-
pasal cinta ni aku tak main lah..
tolak tepi je benda alah ni..~
menyibokk je kerja..
;)

SOoOo...
sebab tu lah,
dengan tak diiktiraf oleh warga sedunia..
dengan ini aku umumkan..
BULAN SEPTEMBER adalah BULAN CINTA...embarrassed4 onion head
*awww... sweetnye

kpd yang nak kahwin bulan ni.. 
CONGRATULATIONS !
 Semoga hidup berkekalan hingga ke akhir hayat.. 
InsyaALLAh..
dan dimurahkan rezeki..
Aminn..! ;)

mata tiba2 berair.. HAHAAH..~
Waiting for my turn.. hahaha*gatall

Semoga Allah memberkati hidup kalian..! Aminn !
 

 Okeyh..
Tu je lah untuk hari ni..
 kalau ade citer yang best2..
InsyaAllah.. aku postkan..
tunggu entry lepas ni okey!

No comments:

Post a Comment