Pages

Sepatah kata ..


Okeh, first of all.. hello guys. Aku dah lama tak bukak benda alah ni.. Alasan---> sibuk. Hahaa.. what a lame excuse.. Ok, apa yg baru kat blog aku ni? ....NOTHING... Belek punya belek.. apa yg aku pernah post dalam blog ni.. and i found NOTHING... again  Apa punya blogger la aku ni kan? Ish3.. follower pun takdek.. ... Uwaaaaaa!!!  Takpe2.. nanti2 naiklah follower tu. *ayatpujukdiri.
Tu la, blog habuk pun takde tp berangan nk follower ramai.. Ceh, piiirah..

Apa topik utama aku nak citer hari ni ek? Alamak.. pening arr *gayaSHUIB. I've been thinking about it taim on the way balik rumah tadi.. Apsal tiba2 hilang camtu je idea ni?
Ok...*brain starts to scan............... Yeah! Got it.

benda ni aku citer kat entri lain la.. *nak tambahkan bil entri konon.. blogger-emoticon.blogspot.com ..
so, mintak maaf lah bnyak2 pd org yg terasa sakit hati ke, apa ke.. nak buat camne, blog aku.. suka hati arr...  *ayat gangster..
So.. thanks sbb sudi singgah sini.. kalau baik hati, sila follow..

No comments:

Post a Comment