Pages

My Hero...

 

Haaiii!! Apa khabar? sihat? Alhamdulillah.blogger-emoticon.blogspot.com. Yg xsihat tu bersabar la eh, bak kata P.Ramlee, COBAAN ~~~

Hari ni aku ada citer lagi.. heheehee.. asyik citer je kan? Takpe,takpe... nanti aku bg tazkirah pulak len kali eh!!! Tunggu je !!

Ape kes dgn MY HERO ni? Ok, mcm ni kisahnya ...
 
It was a very beautiful day...
Aku otw nk pergi skolah taim tu. Selalunya aku tidur dlm kereta. Biasalah, aku tak suka bazirkan masa, jd aku gunakan sepenuh masa aku untuk rehatkan mata aku. (THIS.IS.POYO.TAHAP.ALIEN)

Tapi pg tu aku xtidur. Pelikkan? Betapa susah untukku lelapkan mata aku.. tapi nggak bisa juga. Gue pusing mikirinnya. Terus, aku pun lemparkan pandangan aku ke luar tingkap,mencari sinar ketenangan, mencari cahaya kedamaian.. (FuHH, ayat..=_=)uhuhuh onion head,,
 
Ok, bila hijau je lmpu traffic light tu, my mom geraklah. Tiba-tiba...
kereta kat depan aku tu berhenti. Aku ingatkan mak aku lggar dia. Bila difikirkan balik, takdelah pulak bunyi 'gedegengg' or 'dushh'. So, tak mgkin mak aku lggar dia.hehe onion head (OK.FINE. AYAT TERBELIT GILER)

Then, dia keluar drpd kereta dia. Aku yg kat blkg ni ingt dia nk dtg ke arah aku, tapi.. sebaliknya, dia jalan menuju ke hadapan. So, bila dah jadi mcm tu, my mom pun amik line kanan and jalanlah.

Bila mak aku melepasi kereta laki tu, aku pun intailah tuan punya kereta tu. Apa kes dia berhenti tgh-II jalan camtu? Bikin gue penasaran aja deh..

Jeng...jeng....jeng... 

Rupa-rupanya... ada anak kucing kat depan kereta dia.. Sebab tu lah dia stopkan dia punya kereta tu. 

Aku yg tgok ni jadi terpegun,terharu,terkesima dan Terr--Terr lagi lah.
Memang ohsem laki ni. Jarang nk jumpa laki mcm ni. Ibarat 1 dalam 100,000. AH,gituu..

Korang bayangkan..

Sorang laki,pakai baju kemeja biru laut (kalau xsilap aku), tinggi lampai, naik kereta besar kauu.. nampak sgt kemewahannya tu.. (*JATUH PENGSAN)
Tapi, di sebalik kemewahan dia, dia sanggup berhenti kat tgh-II jalan hanya nak slamatkan sekor anak kucing. 
 
ALLAHU... hebat peribadi laki ni.. Nampak sgt dia ni penyayang. Bertuah giler sape yg dapat laki ni.. 

Mr.H, kalau ada jodoh... boleh tak kita jumpa lagi skali? 
*Ok, dah start merapu.

THIS IS WHAT I CALLED, MY HERO..
 
THANKS FOR READING..
 
#KEEP>CALM>AND>SMILE
 

No comments:

Post a Comment