Pages

Chemy ;(

 

Hello. Citer lagi. Hehhe..
Ni citer dah lama. Tiba-tiba tringat. 
Pasal exam March lepas.. memag jelas dan nyata giler dalam otak aku tentang peristiwa tu. Aku memang takleh lupa. seriously.

markah aku time exam tu semua teruk. down. aku rasa macam lemah tak berdaya gitu lepas dapat tau result aku.  

And markah chemy aku dapat C. The lowest mark in the class. Yes. It's me. Aku yg dapat tau ni terkejut giler. terkedu lidahku. tak mampu untuk mengeluarkan kata. (cewah).

Lepas tu, cikgu Chemy aku masuk kelas. Bagi conclusion 'bout our marks. Aku tak tau apa maksud cikgu tu tapi kata2 cikgu seakan2 macam nak menyindir tau. bukan sindir orang lain. Tapi sindir aku. Well, aku yg rendah skali markah.

"Markah kamu semua ni, agak mengecewakan cikgu la"...
 
"...kamu tak boleh nak kata yang kalau kamu kelas first, you can get an A just like that. kamu perlu usaha ..."
 
"markah macam ni tak patut ada dlm kelas ni..,kan Hana?" 

aku rasa lain macam je bila cikgu sebut nama aku.. Perlu ke sebut sebenarnya? Dengan ayat macam tu? Hmm...
 
So, nak kata sindir.. tu kata2 semangat.
nak kata apa lagi kan? just Husnuzon. fikir yg baik2.
mungkin cikgu kata semua tu sebab nk naikkan semangat aku?
 
Who knows?
 
Heheee, ok. that's all. thanks. Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment