Pages

Kenapa?

  


Heyp. citer lagi ni. sorry kalau bosan. AHaa.. macam ni, aku ada sorang kawan. nak cakap kawan, takdelah rapat mana. Tapi dia duduk depan aku la. Dulu xdelah bnyk cakap sgt dgn dia. Bukan apa. Aku pun pelik. Bila nk cakap dgn dia, rasa AWKWARD giler. tp bila aku nk bercakap dgn org kelas lain yg xpernah aku knl, ok pulak. maybe dia punya aura kot.. Ehee.. enak aja gue main hentam. Entah.. or maybe sbb aku?
 
Who knows?
 
Dia ni, berjawatan beso dlm skolah. pengerusi apa entah.. aku tak tau dan aku taknak amik tau.
 
Aku perhatikan dia sjak dua menjak ni,aku rasa macam entah. nampak sgt dia nk berdamping (ceh, ayat) dgn sorang budak hott kat skolah aku ni.

Aku bukannye apa, jeles? Oh, tolong.. tak kuasa aku nk jeles pasal dia. tp dia punya perbuatan tu jelas sangat beb. 

Pasal budak hot tu, memang hot lah. Fb? satu status berderet likes.. Fuhh, Daebak giler kan? dia ada 3 org sahabat. satu geng since Form 1. Aku knl dia sbb aku skelas dgn dia. Every year.

budak ni pandai amik hati cikgu. bnyak cakap. tp ada yg annoying dgn dia. biasalah. hidup.

Dan kwn aku ni, sejak tahun ni.. dah start nak berkawan dgn dia. main satu team. makan satu meja. duduk tepi-tepi. aku tak tahu niat dia apa. tak boleh main tuduh je, tp tu lah.. last year diorang skelas tp takdelah ketara macam ni. entah. malas nk pikir. tapi satu je aku tak suka dgn kawan aku ni. 
 
dia ni manja sikit. aku ni jenis takboleh bla dgn org manja2 ni.. rasa macam.. rimas.
 
lps tu kalau suka, ya Allah.. macam nak terkeluar anak tekak tu.. ko tu pompuan oii.. jaga sikit.
 
oklah. Fullstop. assalamualaik.
 




No comments:

Post a Comment