Pages

Plastik Sampah.

  


hello.. citer dah lama. lapuk. tapi xpe, aku tetap nk citer.

hari tu hari gotong-royong perdana. biasalah, semua budak kena amik bhgian. And me as a senior, kena tunjuk yg baik2 utk juniorss ni . (bak kata cikgu). so, aku pun amik bhgian. 

Aku tak buat keje yg susah pon. Just pegang plastik sampah warna hitam. orang panggil kita pergi. Easy right? Heheh, senang giler buat keje. At least buat keje jugak kan.!victory onion head  

Tapi keje ni memang buat aku sakit hati giler la. Ada la sorang budak ni. Dia tgh menyapu. So, kat kwsn tu memang takde org yg pegang plastik sampah kecuali aku. So, kebetulan time tu takde org yang nk guna khidmat aku (ceh), aku pun secara sukarela pegi kat dia.

Aku tunggu je kat dpn dia. Sambil menayangkan plastik sampah aku ni. And dia buat dek je. Oh, man! Time tu aku rasa macam nak bagi penampor je.. Tapi tulah, aku taknak dicop sbgai gengster skolah, beb. Ckup dgn gelaran budak senget. Fulllstop.
 
Tu takpe lagi, yang memang aku takleh bla a.k.a. the most annoying thing is boleh dia buat2 tak nmpak aku yg dari tadi pegang plastik sampah and she just went to somewhere else just nak buang dia punya smpah?
 
Dik. Kau punya mata tu berfungsi lagi ke tidak? Aku yg sah2 kat depan kau dari tadi sambil pegang plastik sampah pun kau tak nmpak ke? Perlu ke kau buang sampah kat tmpat lain? Kau ni memang melampaulah brader! Nasib baik mood aku okay hari tu, kalau tak.. dengan plastik sampah melayang atas kepala kau, dik! 
 
Hish! sakit hati giler. Fuhh..!! Memang..Eiii!!!! 
 
Lepas dia buat camtu, aku terus blah. merayau sekeliling skolah. huh, sakit hati giler beb!

Dah.Habis. ok. thanks. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment