Pages

ehee, Long Time No See,

 
HAllyuu.. berhabuk giler blog ni. Last post bln bape entah. Bukannya apa.. Aku skarang ni tgh busy giler. Mid-Year Exam dtg menjengah brader.. Takleh nk buat pape, stop blogging for a while and teruskan blajoo lerhh.

So, ada satu hari tu, aku nk blog ni la. aku type aku punya email and password.

Tiba2 dia cakap *your email or password tu salah* (lbih kurang camtulah.)

Fuhh, keluar je ayat camtu, aku apa lagi, menggelabah la woi.. otak aku ni dah start pikir pelik2..

:Abg aku stalk aku punya blog ke?:
:Abg aku tukar aku punya password ke?:

and so on.

memang aku akui yg blog ni takde ramai sgt follower tapi ni blog aku wei! Sudahh.. apa nak jadi ni?

Aku try bukak aku punya backup email. nk tukar password, tp yg malangya, aku ni jenis yg tak peduli psl email. Password email pulak tak ingat! berganda2 masalah aku ni.

Aku tak peduli, aku teruskan jugak try letak password yg mgkin aku buat. tapi xde hasil beb! Aku rasa macam... eii, sape la brani buat aku macam ni?

Lps tu, aku fed up. tutup lappy. tgok tv. layan MLM (ulangan) lg baek. Lps tu tiba2 otak aku terfikir.

" Email tu aku buat @gmail ke @google eh tadi? "

VVVVVVangang betoilah ..!!:icononionfacepalmplz:
ni first time aku rasa macam,, UrgHHHHHH!!!!!
Rupa2 nya selama aku try tadi aku pegi tulis @google !!
memang sampai aku hentak lappy pon takkan terbukak aku punya blog. Choiiisss..   kenapa la aku jadi macam tu?

Taulah dan berbulan tak bukak tapi at least, takkan nk type @google kot. malu giler.

so, pengajarannya kat sini,

bila kita buat something, kena pikir baik2. pikir dgn teliti. betol ke tak benda yg kita buat tu.

jgn senang tuduh org.selidik dulu. nanti menyesal. ingat,
terlajak perahu, boleh ditarik beb. terlajak kata.. pikir2 beb.





No comments:

Post a Comment