Pages

Dah Nasib.. ==''

 
 

Hai.. Amacam, sihat tak? 
Semoga korang sihat je ye.. Aku kat sini sihat, Alhamdulillah.. (Ada aku kesah org tanya ke tak?) 
Oh.. blog aku sehari dua ni kosong je kan.. aku takde post benda pun.. 
La.. bukannya apa, tgok tak gmbar kat atas tu..? 
Ha.. tu lah faktor utama aku takleh nk post benda.. Dasar internet murahan..!!
Choii.. ..
Eeii.. bencinya aku..!! Tapi takpe.. 
Begini corak permainan kau ye..!
Taim aku takde idea nk tulis apa, kau ok je..  Signal strength kau excellent bagai..
Tapi taim aku nak meluahkan idea yg tersimpan lama dalam otak ni kau buat hal pulak ye.. takpe... takpe..
Satgi kalau aku pakai brand lain.. kau takyah nak berhegeh-hegeh mintak aku guna kau balik ye..
Berani sangat, kau buatlah hal lagi ye..

:68::68::68::68::68::68::68::68::68::68: 

Nah, hambek kau.. broken heart pulak aku guna..
Tau pulak takut..
Nasib baik sekarang kau dah tak buat hal.. 
Kalau tak... ke lautlah nasib kau oii, cik Wi-fi..
 
Ok.lah, dah maghrib ni.. 
Jom,solat dulu.. lps ni pulak kalau nk ber-blogging pun..ok..??
Tanggungjawab kita, jgn buat sambil lewa je tau..!
 
P/s lepas ni aku nk Qadha balik semuaa yg aku x sempat nk post.. Yeah..!!

Thanks sbb sudi baca, kalau baik hati... sila follow ! 
 
 
 
 

2 comments:

  1. haha..mesti sakit hati kan time2 nk update sumthng ni la dia wifi..salam kenal niesa follow awk.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha ><.. tu lah, bila kita takde buat pape.. ok je.. ==''

      Delete