Pages

Oh My Crush -puppy love- #2


Haii!! Okeh, kita sambung citer yg pasal crush tu ek..

**********
Aku kenal dia from facebook. Dia tu kawan kepada kawan aku. At first, aku memang tak tahu lgsung pasal dia sampailah satu hari tu..

Tengah aku men'stalk'ing fesbuk member aku tu, (haha.. stalking is my hobby:icononionxdplz:) aku terjumpa satu gmbar yg dia baru upload. Dalam gambr tu ada 3 org. Dia, my crush , and sape entah budak lagi sorang. So, aku nk tnya nama mamat tu, aku malu. Nanti dikatanya aku ni gatal lah, ape lah.. and I just keep my mouth shut. Biasalah kan, kalau gmbar yg di'upload' kat fesbuk tu ada yg tag-tag tu kan. So, aku halakan mouse aku kat muka dia.. and terpaparlah nama dia.. ( tiba-tiba rasa malu.. hahahshy onion head )..  nama dia aku takleh cakap, nanti ketahuan doong~~.. So, kalau aku takde keje, aku stalk lah fb dia.. hahahah. Aku tak add dia. I'm a bit shy.embarrassed4 onion head. Oh ya, status2 dia mmg ohsem beb kalau baca, mmg sentap terus hati ni..

Jadi, one day..I told my bff 'bout him. And know what.. yg ni mmg aku takleh bla lah. Aku yg first time dgr pon tekelu lidah. Minda jadi kosong. Biar betik member aku nihKenapa jadi camni Am I in a real world right now Arghhh  Time tu aku rasa berrr----macam2 prasaan dlm hati aku.Wanna know what she told me on that day

Aku pun minat kat dia jugak....
( hambikk.. aku siap bold + kaler merah lagi)

Fuhhh.. berdesing telinga aku dgr dia ckp camtu. Aku tengok dia - dia tengok aku. Suasana sepi seketika. Aku tak tau nk kata apa.. then I smiled to her.

Kau biar betul..  (dengan perasaan yg xpercaya, aku tnya dia camtu). Then dia angguk2.

Aku pun tersengih. 

Should we fight over a guy

(Do you guys expect me to say that Hahaha.. memang taklah.) 

So,I was thinking for awhile.. 
apa hak aku nak marah dia? apa hak aku nk halang dia from stalking my crush's fb? apa hak aku nk cakap yg budak laki tu aku punya? apa hak aku? 
Fikir punya fikir.. aku pun tersenyum.. aku tepuk bahu dia.. then aku kata..

''JOM!!"

"mana??"

"stalking our crush's fb lah..."

"whatt..??"

"kau taknak sudah, biar aku sorang je menghadap muka mamat tu ahah!! "

**********
Hehhee.. fikir punya fikir, sweet jugak aku nih (hahah poyo je lebihuhuhuh onion head).. 
So, skarang ni.. My BFF is still her. masih tak berubah. Cuma yg berubah tu cuma hati je.. (acecececee). Skarang ni aku tak nafikan yg aku jarang stalk mamat tu. Malas lah.
Lagipun dia xkenal aku, aku pun bukannya kenal dia. (Just his name and his face). Perangai pun entah camne.Entah elok, entah tidak.. fesbuk ni bukannya boleh percaya sngat.. so, I'm proud of the decision that I made. Kalau tak fikir baik2.. boleh jahannam kitorang punya friendship. ohh.. gara2 lelaki seorang. Well, some girlss buat decision based on their unstable mind.. But Alhamdulillah, I'm excluded.. for THAT day..


Tu je untk kali ini, kalu sudi.. sila follow!! Thanks a lot!

 




No comments:

Post a Comment